من اینممممممم


دلنوشته های خودم


جمعه 1 خرداد 1394

من اینممممم

 

          

ببین اق پسر من دخترم ولی~~~ از تو نالوتی پسر ترم

پ نیا واس من کس_شر بگو ~~~ دنبال خر کردنمم نباش

ما خودمون یه پا باغ وحشیم

می فهمی؟؟؟باغ وحـــــــــــــشــــــــــــــــ

ینی اخلاغ داریم مث سگ

جنبه منبه هم .....نوچ نداریم

درسته چیز نداریم ولی ........راه جر دادنو بلدیم بدم جرمیدیم

هه پ بپا جر نخوری

اینه اخلاقم..........

سگم پاچتو نمیگیرم ییهو شورتتو میگیریم که کلا بی ابرو شی

اگه خواستی بخون اگه نخواستی نخون ولی کس شر نگو

اوهوی الاغ نگی بی حیا که خودت خطمشی اره خود تویی که گفتی.........

من یه دخترم که واسه پاک بودنم دهنمو نجس کردم تا هر الاغی طرفم نیاد.....

من اینمممممم

 



نظرات شما عزیزان:

zeinab
ساعت14:51---28 خرداد 1394
liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiike

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ جمعه 1 خرداد 1394 | 15:41 | Love


This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy

دانلود آهنگ